Linkin Park - In the End (Türkçe Çeviri) Şarkı Sözleri

One thing, I don't know why
Bir şey, neden bilmiyorum

It doesn't even matter how hard you try
Ne kadar çok uğraşırsan uğraş, hiç önemli değil

Keep that in mind, I designed this rhyme
Bunu aklında tut, bu ritmi tasarladım

To explain in due time (time)
Uygun zamanda açıklamak için (zaman)

(Time) I tried so hard and got so far
(Zaman) Çok uğraştım ve çok ilerledim

But in the end, it doesn't even matter
Ama sonunda, hiç önemli değil

I had to fall, to lose it all
Her şeyi kaybetmek için düşmek zorunda kaldım

But in the end, it doesn't even matter
Ama sonunda, hiç önemli değil

I kept everything inside
Her şeyi içimde tuttum

And even though I tried, it all fell apart
Ve hatta denediğim halde, her şey parçalara ayrıldı

What it meant to me, will eventually
Bana ne demek olduğu, sonunda

Be a memory, of a time when I tried so hard
Uğraştığım bir zamanın hatırası olacak

And got so far, but in the end
Ve çok ilerledim, ama sonunda

It doesn't even matter
Hiç önemli değil

I had to fall, to lose it all
Her şeyi kaybetmek için düşmek zorunda kaldım

But in the end, it doesn't even matter
Ama sonunda, hiç önemli değil

I kept everything inside
Her şeyi içimde tuttum

And even though I tried, it all fell apart
Ve hatta denediğim halde, her şey parçalara ayrıldı

What it meant to me, will eventually
Bana ne demek olduğu, sonunda

Be a memory, of a time when I tried so hard
Uğraştığım bir zamanın hatırası olacak

And got so far, but in the end
Ve çok ilerledim, ama sonunda

It doesn't even matter
Hiç önemli değil

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder