Hello, it's me
Merhaba, ben
I was wondering if after all these years you'd like to meet
Tüm bu yıllardan sonra görüşmek ister misin diye merak ediyordum
To go over everything
Her şeyi görüşmek için
They say that time's supposed to heal ya, but I ain't done much healing
Zamanın seni iyileştirmesi gerektiği söyleniyor, ama ben çok iyileşmedim
Hello, can you hear me?
Merhaba, beni duyabiliyor musun?
I'm in California dreaming about who we used to be
Kaliforniya'da, eskiden kim olduğumuz hakkında hayal kuruyorum
When we were younger and free
Genç ve özgür olduğumuz zamanlar
I've forgotten how it felt before the world fell at our feet
Dünya ayaklarımızın altına düştükten önce nasıl hissettirdiğini unuttum
There's such a difference between us
Aramızda büyük bir fark var
And a million miles
Ve milyonlarca mil
Hello from the other side
Öteki taraftan merhaba
I must've called a thousand times
Binlerce kez aramış olmalıyım
To tell you I'm sorry for everything that I've done
Yaptığım her şey için özür dileyim diye
But when I call, you never seem to be home
Ama aradığım zaman, evde gibi görünmüyorsun
Hello from the outside
Dışarıdan merhaba
At least I can say that I've tried
En azından denediğimi söyleyebilirim
To tell you I'm sorry for breaking your heart
Kalbini kırdığım için özür dileyim diye
But it don't matter, it clearly doesn't tear you apart anymore
Ama artık önemli değil, açıkça seni artık parçalamıyor
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder