Baby Keem & Kendrick Lamar – The Hillbillies (Türkçe Çeviri) Şarkı Sözleri



(Buradan göremiyoruz şu an)
Pek bir şey almam, toprak alırım kardeş
Köln, Almanya (Şimdi buradan yolla)
Her indiğimde 4 tane McDonald's, kardeş (Şimdi buradan)
Büyük Jay Rock iki elimde, kardeş, hepsi öyle (Ve zihnini serbest bırak)
Ve en iyi giyimli ben hareket ediyor, evet
Küçük Taz Arn' evet, hepsi öyle, Compton çobanı, hepsi öyle
Evet, büyük protein (Ve sen w-, ve sen w-)
Yüz elli gram protein (Uh)
Durmak yok, yemin ederim, kardeş

Uh, dünyayı mahvedeceğiz
Affedersin ama o kız senin mi? Söylerse iyi referans
Heebee-jeebie çılgın konuşuyor ama Kendrick biliyor senin düzenli olmayan kızları sevdiğini
Düzenli kızlarla iyi geçinemem, hemen bir veteriner kız istiyorum
Çok değiştirebilirim hayatını, Giuseppe jean giymiyoruz
Normal şeyler yapmıyoruz, normal demek ne demek biliyor musun?
Eleştirmenler kaybettim diyor, evet tercih etmem
Messi, şimdi hızlı geliyorum (Lütfen korku içinde yaşama)

'Dot, uh, dünyayı mahvedeceğiz (Buradan göremiyoruz şu an)
Affedersin ama o kız senin mi? (Şimdi buradan)
Kızını ele geçirmek istemedim
Sevgilim, yüksek profilli, onu bana gördüğünü söyleme, kızım
(Şimdi buradan yolla)
Seni temsil ettiğini sanacak, 1.57 boyumda Messi, kızım (Şimdi buradan)

Neymar'a göndereceğim, zamanın var en yakın arkadaşınla (Buradan göremiyoruz şu an)
Herkes en iyi giyimli olduğumu biliyor, çok yüksek profilim var ulaşılmaz (Buradan)
Gerçekleri kontrol etmeme gerek yok, Wales Bonner giyiyorum
(Şimdi buradan yolla)
İyi hissediyorum, hiçbir şey - (Buradan)
Aslında kalalım platonic
Yattığım için ironik değil mi? Yatağın ya da minderin arasından seç
Her şekilde baş isteyeceğim, Messi benim yerime yaşasın
Triflik karılarla büyüdük, bilmediğim bir şey yok
İyi, çok yüksek profile sahibim, Baby Keem olmasam çok yakın değiliz

Messi, kızları sahneden indir, çünkü biri alınacak
Bir dört göz konuşma sırasında biri saldıracak
Dünyadan soyutlandım, PlayStation'da kaybolmuşum (Lütfen korku içinde yaşama)
Onunla endişelenmiyorum, bin kadar bekleyen var (Lütfen korku içinde yaşama)

Dünyayı mahvedeceğiz (Şimdi buradan)
Affedersin ama o kız senin mi?(Şimdi buradan)
Kızını ele geçirmek istemedim
Sevgilim, yüksek profilli, onu bana gördüğünü söyleme, kızım (Şimdi buradan yolla)
Seni temsil ettiğini sanacak, 1.57 boyumda Messi, kızım (Şimdi buradan)

Ünlüym ama satılık değilim, beni ele geçirmeye çalışman ne demek, kızım?
Yani seni rahatsız ettiğimi biliyorum, kızım
Başından beri öyleydin, kızım
Çünkü prenses ayakkabısı giydirir
Yüceltir, saygı duyar da
İşte on bin dolar, seksi hissetim
Arkadaşların dokunmasına izin verme
Evet, herkes en iyi giyimli olduğumu biliyor
Board yaparken Martine giyerim
Sardinya gibiyim ve büyük balık, depresifken kaviyar yerim
Kendi kendime çekim yaparım, Çek Cumhuriyeti'ndeyim, Cornell hesabı kontrol eder
Kuzenimden iki milyon ödünç aldım, geri vermedim çünkü hiçbir şey değil

Messi, kızları sahneden indir, çünkü biri alınacak
Bir dört göz konuşma sırasında biri saldıracak
Dünyadan soyutlandım, PlayStation'da kaybolmuşum
Onunla endişelenmiyorum, bin kadar bekleyen var

(Şimdi buradan yolla, buradan)
(Ve zihnini serbest bırak)
(Ve sen w-, ve sen w- )

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder