ben, blogum ve justin bieber hakkında

adım Justin Bieberciye çıkacak ondan korkuyorum; bu yüzden bir balkon konuşması hazırladım.

kıymetli okurlar; flashback yapıp justin bieber'in ilk albümünü çıkardığı günlere geri dönelim. daha meşhur falan değil, sevimli, küçük bir çocuk justin. o sıralar rapidshare premium hesabımız var ve yeni çıkan şarkıları falan takip edip bir yandan rapid puan kazanmak için upload yapıp büyük sitelerde paylaşıyoruz falan. bu çocuğu gördüm, ışık var dedim, büyük hissediyorum acun bey dedim. baby şarkısının çevirisini yaptım ve kısa bir sürede onbinlerce hit aldım. asıl olay bundan sonra başlıyor.

hit almaya başlayınca justin'in şu şarkısının da çevirisini yap, bunu da yap diye yorumlar geldi. böyle böyle 2 albümünü de komple çevirdik. ee adsense'den de ilk paramı almak üzereydim, heyecanlıydım. justin bieber'in minik hayranları gazı verdikçe bende tüm şarkıları çevirmiş oldum. ama kimse de demiyor ki aga bu nedir!

lan ben justin bieberi sadece şarkılarını çevirirken dinliyordum, kendisini günahım kadar sevmem. arkadaşlarım arasında bu çocuğu dinleyeni görsem dalga geçerim ama geli görün ki benim üzerime yapıştı. google'a mckahveci yazınca yanında otomatik olarak justin bieber çıkıyor :( arkadaşlarım bilse utançtan yüzlerine bakamam.

özet geçiyorum, justin bieber'ı sevmem, her şeyi para için yaptım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder