Nicole Scherzinger - Desperate (Türkçe Çeviri)


woooaaaaahhh

I had the time of my life with you
hayatımın en güzel anlarını yaşadım seninle
I never knew about love that could make me do
aşkın beni bu kadar eline alacağını bilemezdim
cause you really opened my eyes
çünkü sen gözlerimi gerçekten açtın
made me cry and laugh
ağladık ve güldük
at the sammmmme time
aynı anda
then you took it all back
sonra hepsini birden alıp gittin
http://mckahveci.blogspot.com/

tell me why'd you have to go
söyle bana neden gitmek zorundasın

and leave me so desperate
ve beni böyle umutsuz bıraktın
why did you turn cold
neden soğudun
and leave me so desperate
ve beni böyle umutsuz bıraktın
make a u turn
dön hadi
and save me
ve kurtar beni
cause I need you to stay beside me
çünkü yanımda durmana ihtiyacım var
why'd you have to go and leave me so desperate
neden gitmek ve beni böyle umutsuz bırakmak zorundasın

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder