Jasmine Sagginario - Knock Knock (Türkçe Çeviri)



Jasmine Sagginario - Knock Knock (Türkçe Çeviri)

Only you
Bir tek sen
Can open up my heart boy
Açabilirsin kalbimi
Only you
Bir tek sen
Can open up my heart boy
Açabilirsin kalbimi
If ya
Eğer
Knock Knock...
Kapısına tıklarsan

Boy you are my heart
Benim kalbimsin
You are my love and
Aşkımsın ve
I knew from the start
Başından beri biliyordum
You'd be the one and
Tek olacaksın ve
Still I'm waiting
Hala bekliyorum
Here so Patiently
Burada sabırla
My hearts on lock
Kalbim kilitli
And you got the key
Anahtar sende

Got these butterflies
İçimde uçuşan
That keep flyin inside me
Kelebekler var
Can't stop thinking bout
Olabilecekleri
Everything that could be
Düşünmeden duramıyorum
All you have to do
Tek yapman gereken
Is walk up and see that
Yaklaşıp bunu görmen
If ya Knock
Eğer tıklarsan
This doors opening, so
Kapı açılır, öyleyse

I watch the clock clock
Saati, saati takip ediyorum
Cause I can't wait no more, oh
Çünkü artık sabredemiyroum, oh
Waiting for ya to
Kalbime açılan
Knock knock on the
Kapıyı
Door to my heart, oh
Çalmanı, oh
Only you can unlock lock
Kilidini bir tek sen açabilirsin
Every part of my heart
Kalbimin tüm parçalarının
So I wait
Seni
For you boy
Bekliyorum
To walk up to
Kapıma yanaşmanı
My door and knock knock
Ve kapıyı çalmanı

Only you can open up
Bir tek sen açabilirsin
My heart boy, If ya knock knock
Kalbimi, eğer kapısını çalarsan
Only you can open up
Bir tek sen açabilirsin
My heart boy, If ya knock knock
Kalbimi, eğer kapısını çalarsan
Only you can open up
Bir tek sen açabilirsin
My heart boy, If ya knock knock
Kalbimi, eğer kapısını çalarsan

Got you on my mind
Tekrar eden bir şarkı gibi
Like a song on replay
Seni aklımda tutuyorum
I'm hoping that
Umarım
Sometime soon
Yakın bir gelecekte
You meet me halfway
Orta yolda buluşuruz

I watch the clock clock
Saati, saati takip ediyorum
Cause I can't wait no more, oh
Çünkü artık sabredemiyroum, oh
Waiting for ya to
Kalbime açılan
Knock knock on the
Kapıyı
Door to my heart, oh
Çalmanı, oh
Only you can unlock lock
Kilidini bir tek sen açabilirsin
Every part of my heart
Kalbimin tüm parçalarının
So I wait
Seni
For you boy
Bekliyorum
To walk up to
Kapıma yanaşmanı
My door and knock knock
Ve kapıyı çalmanı

Only you can open up
Bir tek sen açabilirsin
My heart boy, If ya knock knock
Kalbimi, eğer kapısını çalarsan
Only you can open up
Bir tek sen açabilirsin
My heart boy, If ya knock knock
Kalbimi, eğer kapısını çalarsan
Only you can open up
Bir tek sen açabilirsin
My heart boy, If ya knock knock
Kalbimi, eğer kapısını çalarsan

Only for you, only for you
Bir tek sen, bir tek sen
Knock knock, who's there
Tık tık, kim o
Hope it's you
Umarın sensindir
1, 2, 3, 4 Let me give a clue
1, 2, 3, 4 bana bir ipucu ver
All I do is think about u, true
Tek yaptığım seni düşünmek, evet
Can't get enough
Doyamıyorum
Of your L.O.V.E. love
Aşkına, aşkına
If ya wanna be mine
Benim olmanı istiyorum
Don't be shy
Utanma
I know your fly, we
Sevinçten uçtuğunu biliyorum,
Can hold tight
Sıkıca tutunabiliriz
Never let go we
Asla ayrılmayız
Can fly up high
Geri gelmemek üzere
To the sky never
Gökyüzüne
Come down
Uçabiliriz
If ya knock knock
Eğer kalbimin kapısını çalarsan
I will show you around Cause
Çünkü sana etrafı göstereceğim

Boy ya know u mean
Ne demek istediğimi biliyorsun
So much to me
Bu benim için çok fazla
Your L.O.V.E.'s
Aşkın
Just driving me crazy
Beni deli ediyor

I watch the clock clock
Saati, saati takip ediyorum
Cause I can't wait no more, oh
Çünkü artık sabredemiyroum, oh
Waiting for ya to
Kalbime açılan
Knock knock on the
Kapıyı
Door to my heart, oh
Çalmanı, oh
Only you can unlock lock
Kilidini bir tek sen açabilirsin
Every part of my heart
Kalbimin tüm parçalarının
So I wait
Seni
For you boy
Bekliyorum
To walk up to
Kapıma yanaşmanı
My door and knock knock
Ve kapıyı çalmanı

Only you can open up
Bir tek sen açabilirsin
My heart boy, If ya knock knock
Kalbimi, eğer kapısını çalarsan
Only you can open up
Bir tek sen açabilirsin
My heart boy, If ya knock knock
Kalbimi, eğer kapısını çalarsan
Only you can open up
Bir tek sen açabilirsin
My heart boy, If ya knock knock
Kalbimi, eğer kapısını çalarsan

I watch the clock clock
Saati, saati takip ediyorum
Cause I can't wait no more... Oh (x3)
Çünkü artık sabredemiyroum, oh
So I wait for ya boy
Kapıma gelmeni ve
To walk up to my door
Kapımı çalmanı
And knock knock.
Bekliyorum

Çeviri: http://mckahveci.blogspot.com/

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder