Baraka "Trajedinin Sonsuzlukta Buluştuğu Yer" William P. Young


Yayın Yılı: 2009
280 sayfa
Roman (çeviri)
Yazarı: William P. Young

Okuduğuma pişman olduğum nadir kitaplardan. Nasil bir ruh haliyle almışım kitabı onu da hatırlamıyorum. Kitabı askerde okudum, o sırada elimde bu dahil ik kitabım vardı. Yoklukta gider bile diyemeyeceğim bu kitap için.

Adamın teki ailesiyle tatilde, kızı Missy'yi kaçırıyorlar, böyle heyecanlı başlıyor kitap. Sonra, yok efendim posta kutusunda barakaya gel tarzında bir not buluyor, yıllar sonra aklına geliyor o yazı ve barakaya gidiyor. 3 kişi çıkıyor karşısına; bunlar baba, oğul ve kutsal ruh. yok yaa. zar zor okumuştum kitabı ve şimdi hatırladım, üzerinde bestseller yazıyordu; o yüzden almıştım :S

Kindle, Wi-Fi, Graphite, 6" Display with New E Ink Pearl Technology - includes Special Offers & Sponsored Screensavers

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder