Christina Aguilera – Woohoo (Türkçe Çeviri)


Christina Aguilera – Woohoo Dinle

Christina Aguilera – Woohoo (Türkçe Çeviri)

You know you really wanna (hey)
Gerçekten ne istediğini biliyorsun
Wanna taste my (woohoo)
Beni tatmak istiyorsun
You know you wanna get a peak
Zirveye ulaşmak istediğini biliyorsun
Wanna see my (woohoo)
Beni görmek istiyorsun
You know you wanna put your lips
Dudaklarıma konmak istediğini biliyorsun
Where my hips are (woohoo)
Benim kalçam nerede
Kiss all my (woohoo)
Her yerimi öp
All over my (woohoo)
Her tarafımı

All the boys think it’s cake
Tüm erkekler pasta gibi düşünüyor
When they taste my (woohoo)
Onları tattığım zaman
You don’t even need a plate
Bir tabak bile gerekmez
Just your face, ha (woohoo)
Sadece yüzün,ha
Licky, licky, yum yum (woohoo)
What a great guy (woohoo)
Ne mükemmel bir erkek

Now kiss all my (woohoo)
Şimdi her yerimi öp
All over my (woohoo)
Her tarafımı
Kiss, kiss all my (woohoo)
Her yerimi öp,öp
All over my (woohoo)
Her tarafımı
Kiss, kiss, kiss all my (woohoo)
Her yerimi öp,öp,öp
All over my (woohoo)
Her tarafımı

I feel awesome everywhere I go
Nereye gidersem harika hissediyorum
Like a lil’ boy up in the candy store
Şekerleme dükkanındaki küçük bir çocuk gibi
C-c-craving now get your hands on
Şimdi özlüyorum deneyimlerini
Give it up before mama says no (ohohoho)
Annen hayır demeden önce alkışla

Imma let you get a little closer
Sana biraz daha yakın olmama izin ver
Even though I ain’t supposed to
İzin vermememe rağmen
I like it’s strong when it’s on ‘cuz
Çünkü güçlü olduğum zamanı seviyorum
I’m a little tipsy play along with me
Benimle oynadığında biraz çakırkeyif oluyorum

(Chorus)

P-p-pick your glass up, you’re sippin’ kinda slow
Yavaşça yudumlarken,tavlayabilirsin
Wanna see just how you take it down low
Beni nasıl aşağıya devirdiğini görüyor musun
Hurry up I wanna see a bit more
Acele et biraz daha görmek istiyorum
Take it off before mama gets cold
Beni soğumadan önce götür

I know that you love me long time yeah
Beni uzun zamandır sevdiğini biliyorum
You wanna take it for a ride yeaah
Dolaşmaya çıkmak istiyorsun evet
I’m feeling bad and I like it
Kötü hissediyorum ve bu hoşuma gidiyor
I’m a little tipsy play along with me
Benimle oynadığında biraz çakırkeyif oluyorum

(Chorus)

All my ladies up in the place
Bütün kızlar burada
It’s your turn
Senin sıran
Give the fellas a little taste
Delikanlı ufak bir tat ver
Of how we work
Nasıl çalışıyoruz

Wohohohohohoho
I know I probably shouldn’t but uhh I’m feeling good
Biliyorum belki olmamalıydı ama kendimi iyi hissediyorum
Wohohohohohoho
I’m a little tipsy play along with me
Benimle oynadığında biraz çakırkeyif oluyorum

Nicki Minaj:

O-okay yes we got that hm hm ninety ninety/nanny nanny
Tamam 90′ı aldım
In the Mondrian hm hm in Miami
Mondrian’ın içinde Miami içinde
Who’s galliano whip whip be yo manny
In the drip drip lick lick like a lolly
Bir lolipop gibi damlaya damlaya yalayan
Ooarh left from Jamaica go a hurry in contour
Jamaica’dan gelip çevrede acele et
Jimmy AI Tom Wally a New Yoaaarh
Keep me and Chrissy in Christian Dior
Tut beni ve Chrissy Christian Dior’un içinde
But that was before or for youou
Ama bu senden önceydi
My name Nicki, Little Daddy and you
Benim adım Nicki,Küçük Daddy ve sen
You can turn anything you put your mind to
Her şeyden dönebilirsin aklındakini tut
Way you French kissing fangte calero
Fransız öpücüğü yapmanın yolu fangre calero
Way you work your tongue I hire you
Dilinle çalıştığın yolu kiraladım

(Chorus)

Woooooh
Wanna taste my (woohoo)
Beni tatmak istiyorsun
You wanna taste my
Beni tatmak istiyorsun
Wanna see my
Beni görmek istiyorsun
Yeahh

Woohoo
All my ladies say (woohoo)
Bütün kızlarım söylüyor
If you got a break (woohoo)
Bırakmak istiyorsun
Let them get up here (woohoo)
Haydi kaldır onları
If you gotta scream (woohoo)
Çığlık atmak istiyorsun
Lemme hear you scream (woohoo)
İzninizle çığlığını duyuyorum
But bitches keep it clean (woohoo)(haahha)
Ama kevaşeler onu temiz tutun
Woohoo

çeviri: http://sarkisozleri.nkfu.com/sitesinden alıntıdır

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder