M.I.A – XXXO (Türkçe Çeviri)



M.I.A – XXXO Dinle


M.I.A – XXXO (Türkçe Çeviri)

Time after time
Arada bir
You been [?] mine
Benim (?) oldun
Like can I have a good time at yours tonight
Sende bu gece güzel vakit geçirebilirmiş gibi

‘Cause every time
Çünkü
We try to get close
Yakınlaşmaya çalıştığımız her sefer
There is always something that I’m thinking about
Düşünmediğim bir şeyler oluyor

(You want me)
(Beni istiyorsun)
XXXO
XXXO
(You Want Me)
(Beni istiyorsun)
XXXO
XXXO
(You Want Me)
(Beni istiyorsun)
XXXO
XXXO
(You Want Me)
(Beni istiyorsun)
XXXO
(You Want Me)
(Beni istiyorsun)
XXXO

You want me be
Benden, aslında olmadığım
Somebody who I’m really not
Biri olmamı istiyorsun
You want me be
Benden, aslında olmadığım
Somebody who I’m really not
Biri olmamı istiyorsun
You want me be
Benden, aslında olmadığım
Somebody who I’m really not
Biri olmamı istiyorsun
You want me be
Benden, aslında olmadığım
Somebody who I’m really not
Biri olmamı istiyorsun

A knock at the door
Kapıda bir tıkırtı
And then we hit the flor
Ve yere düşeriz
And all I know is you leave me wanting more
Ve tüm bildiğim beni terk etmeyi çok istediğin
I don’t let it show
Bunun görünmesine izin veremem
But I think you know
Ama galiba biliyorsun
‘Cause you tweeting me like tweety bird on your iPone
Çünkü beni iPhone’unda bir tweety gibi tweetliyorsun

(You want me)
(Beni istiyorsun)
XXXO
XXXO
(You Want Me)
(Beni istiyorsun)
XXXO
XXXO
(You Want Me)
(Beni istiyorsun)
XXXO
XXXO
(You Want Me)
(Beni istiyorsun)
XXXO
(You Want Me)
(Beni istiyorsun)
XXXO

You want me be
Benden, aslında olmadığım
Somebody who I’m really not
Biri olmamı istiyorsun
You want me be
Benden, aslında olmadığım
Somebody who I’m really not
Biri olmamı istiyorsun
You want me be
Benden, aslında olmadığım
Somebody who I’m really not
Biri olmamı istiyorsun
You want me be
Benden, aslında olmadığım
Somebody who I’m really not
Biri olmamı istiyorsun

Upload your photo
Fotoğrafını yükle
See below
Aşağıda gör
If you see what you like you can download and store
Sevdiğin ve indirmek istediğin bir şey görürsen
We can find ways
Bildiğini genişletmek için
To expand what you know
Yollar buluruz
I can be the actress you be Tarentino
Ben aktris olabilirim sen Tarentino

(You want me)
(Beni istiyorsun)
XXXO
XXXO
(You Want Me)
(Beni istiyorsun)
XXXO
XXXO
(You Want Me)
(Beni istiyorsun)
XXXO
XXXO
(You Want Me)
(Beni istiyorsun)
XXXO
(You Want Me)
(Beni istiyorsun)
XXXO

You want me be
Benden, aslında olmadığım
Somebody who I’m really not
Biri olmamı istiyorsun
You want me be
Benden, aslında olmadığım
Somebody who I’m really not
Biri olmamı istiyorsun
You want me be
Benden, aslında olmadığım
Somebody who I’m really not
Biri olmamı istiyorsun
You want me be
Benden, aslında olmadığım
Somebody who I’m really not
Biri olmamı istiyorsun

You want me be (be, be, be, be…)
Benim olmamı istiyorsun (olmamı, olmamı, olmamı…)
You want me
Beni istiyorsun
You want me be (be, be, be, be…)
Benim olmamı istiyorsun (olmamı, olmamı, olmamı…)
You want me
Beni istiyorsun

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder