Fly Project – Mandala (Türkçe Çeviri)


Fly Project – Mandala (Türkçe Çeviri)

O male mandala
O male mandala
Male mandala!
O male mandala
O male mandala
Male mandala!
(wake up!)
(Uyan!)
O male mandala
O male mandala
Male mandala!
O male mandala
O male mandala
Male mandala!

I can see you
Seni görüyorum
Everywhere
Her yeri
Let me see your hands in the air
Ellerinizi havada göreyim
One million people
Bir milyon insanı
Of the world
Dünyanın
Party people
Partidekiler
 Of my shoulder! (x2)
Destekçim!

O male mandala
O male mandala
Male mandala!
O male mandala
O male mandala
Male mandala!

(wake up!)
(Uyan!)

One million hands in the air I can see
Havada bir milyon eli görebiliyorum
This is what I'm waiting for
İşte bunu bekliyorum
One million ladies all over me
Her yerden bir milyon kadın
This is what I'm waiting for
İşte bunu bekliyorum
One million people watching the sky
Bir milyon kişi gökyüzünü seyrediyor
This is what I'm waiting for
İşte bunu bekliyorum
One million people taking me high
Bir milyon kişi beni yüceltiyor
This is what I'm waiting for!
İşte bunu bekliyorum

O male mandala
O male mandala
Male mandala!
O male mandala
O male mandala
Male mandala!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder