Blogger Şablon Tasarımcısı (Yeni Özellik)


Blogger'in yeni özelliği "Şablon Tasarımcısı"

Blogumuza http://draft.blogger.com/  adresinden giyoruz. Yerleşim > Şablon Tasarımcısı'na geliyoruz. Yukarıdaki gibi bir ekran çıkıyor karşımıza.

Burada şablon, arka plan, yerleşim ve gelişmiş seçenekleri var. Artık site site gezip şablon aramaktansa kendi şablonumuzu çok kolay bir şekilde oluşturabiliyoruz. En güzel özelliklerden biri (bana göre) sayfa boyutunu ayarlayıp kolon sayısını seçebilmek. Ayrıca, şablon değişimi yapıldığında gadgetler olduğu gibi kalıyor.

Arka plana resim eklenebiliyor ve onlarca farklı seçenek var. Biraz inceledim ve ben de şablonu değiştirdim. Eski şablonda yenilik yapamıyordum, çünkü değişiklik yapmak istediğim kodlar şablonda bulunmuyordu. Bu yeni özelliğe on üzerinden on veriyor, yazıyı burada noktalıyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder