Gipsy Kings – Bamboleo (Türkçe Çeviri)


Gypsy Kings – Bamboleo Klip İzle / Dinle


Gipsy Kings – Bamboleo (Türkçe Çeviri)

Ese amor llega asi de esta manera
Aşk bu şekilde gelir
No tiene la culpa
Kusuru yoktur
Caballo le dan sabana
Atlar büyük çayırlara verilmiştir
Porque es muy de'preciado
Çünkü çok hor görülmüştür
No te perdona llorar
Keder seni affetmez
Ese amor llega asi de esta manera
Aşk bu şekilde gelir
No tiene la culpa
Kusuru yoktur
Amor de compra y venta
Satılan ve alınan sevgi
Amor del mes pasado
Sevgi ayı
Bembele, bembele, bembele,
Bem, bembele, bembele

Bamboleo, bambolea
Porque mi vida, yo la prefiero vivir asi
Çünkü benim hayatım, ben böyle yaşamayı seçiyorum

No tiene perdon de Dios
Tanrıdan affın yok
Tu eres mi vida, la fortuna del destino
Sen benim hayatımsın, kaderin serveti
Pero el destino te ha desamparado
Ama kadar seni terk etti
Lo mismo que ayer
Dün gibi
Lo mismo soy yo
Ben gibi
No te encuentro l'abandon.
Buluşmayı terk etme
Es imposible no te encuentro de verdad
Bu imkansız, seni gerçekten bulamıyorum
Por eso un dia no cuento asi de nada
Bir gün hiçbir şeyi saymayacağım
Lo mismo que ayer
Dün gibi
Yo pienso en ti
Seni düşünüyorum

çeviriyi yaparken ingilizce tercümeden faydalandım ama ingilizce çeviri pek iyi değildi, bu kadar oldu.

4 yorum:

  1. Bu parçayı çok seviyorum,Teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  2. sadece bamboleo ne demektir açıklama yok mu ???

    YanıtlaSil
  3. bamboleo ne demek ? türkçesi ???

    YanıtlaSil
  4. Sallanıyorum demek..ama salıncak gibi defil..örneğin dalgalı bir denizde gemi yada sandal da..yalpalamak gibi.ispanyol çingene kültürde kafam iyi demek gibi mesela

    YanıtlaSil