Gipsy Kings - A Mi Manera (Türkçe Çeviri)




Gipsy Kings - A Mi Manera (Türkçe Çeviri)

Yo se que no vendras
Gelmeyeceğini biliyorum
Por eso ya
Bu yüzden şimdiden
Tanto la olvido
Onu unuttum
Dejan un nuevo amor
Yeni bir aşkı terket
Tanto mejor
En iyisi
Ay como el mio
Her zaman benim gibi ifadeler
Dejar y la vive
Terk et  ve yaşa
Ay deste mundo de tristeza
Bu dünya hep acı dolu
Dejar y la vive
Terk et ve yaşa
Ay mi manera
Hep benim yolumda

Yo quiero ser
Olmak istediğim
Hay nada mas
Başka hiçbir şey yok
Prefierare ( prefiriera)
Yeğlerim
Y recordar
Ve hatırlatırım
Un nuevo amor
Yeni bir aşk
Tanto Mejor
Daha iyidir
Quisiera olvidar
Unutmak istiyorum
Tanto lo mejor
En iyisi
Quisiera vivir
Yaşamak isterdim
Hay nada mas
Daha başka bir şey yok
O si my way
O evet benim yolum

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder