Usher - Numb (Türkçe Çeviri)


They say life is a battlefield
I say bring it on
If you wanna know how I feel
Leave it till it's gone
I'm just saying that what don't kill only makes you stronger
If you don't recognize what is real
Then forever is alone, lone, lone, lone
Time, some things never change here we go again
Feel like i'm losing my mind
Shake it off, then you go I don't care
If it bothers go numb
You never know until you let go
Let's go numb
I can feel you now
Keep on doing the same old thing
And you expecting change
Well is that really insanity
Or just a losers' game
I only trust in the things I feel
Some may say that's strange
You better recognize what is real
Cause forever is alone, lone, lone, lone
Time, some things never change here we go again
Feel like i'm losing my mind
Shake it off, then you go I don't care
If it bothers go numb
You never know until you let go
We all go numb
I can feel you now
I can feel you now
I can feel you now
I can feel you now
But you can't feel it do ya?
Shake it off, then you go I don't care anymore
I can feel you now
I can feel you now
I can feel you now
Can you feel it?
Hayatın bir cenk meydanı olduğunu söylüyorlar
Bende elinden geleni ardına koyma diyorum
Nasıl hissettiğimi bilmek istiyorsan
Kaybedene kadar bekle
Sadece seni öldürmeyenin seni nasıl güçlü yaptığını söylüyorum
Neyin gerçek olduğunun farkına varmazsan
O zaman yalnız, kimsesiz, kimsesiz, kimsesiz
Zaman, bazı şeyler hiçbir şeyi değiştirmez, işte başlıyoruz yeniden.
Sanırım aklımı kaçırıyorum
Silkelen, gitmen umurumda olmaz
Uyuşmaktan rahatsızsan
Gitmene izin verene kadar asla bilemezsin
Uyuşalım
Hissedebiliyorum seni şimdi
Eski şeyi yapmaya devam et
Ve değişimi kabul et
Bu gerçekten çılgınlık
Ya da sadece kaybedenler oyunu
Sadece hissettiğim şeylere güvenirim
Bazen garip olduğu söylenebilir
Neyin gerçek olduğunun daha iyi farkına varmazsan
Çünkü sonsuza kadar yalnız, kimsesiz, kimsesiz, kimsesiz
Zaman, bazı şeyler hiçbir şeyi değiştirmez, işte başlıyoruz yeniden.
Sanırım aklımı kaçırıyorum
Silkelen, gitmen umurumda olmaz
Uyuşmaktan rahatsızsan
Gitmene izin verene kadar asla bilemezsin
Hepimiz uyuşalım
Hissedebiliyorum seni şimdi
Hissedebiliyorum seni şimdi
Hissedebiliyorum seni şimdi
Hissedebiliyorum seni şimdi
Ama sen yaptığını hissedemiyorsun değil mi?
Silkelen, gitmen artık umurumda olmaz
Hissedebiliyorum seni şimdi
Hissedebiliyorum seni şimdi
Hissedebiliyorum seni şimdi
Hissedebiliyor musun bunu?

2 yorum:

  1. süper şarkı.

    YanıtlaSil
  2. harika bi şarkı usher ın şarkılarından beğenmediğim bi şarkı yoktur..

    YanıtlaSil