Keri Hilson - Lose Control ft. Nelly (Türkçe Çeviri)


Keri Hilson - Lose Control ft. Nelly (Türkçe Çeviri)

I know I've been telling you not now,
Sana, şimdi olmaz dediğimi biliyorum
But baby come and give it to me
Ama bebeğim gel ve onu bana ver
Cause I can tell by the way that you move
Çünkü hareket ederken sana söyleyebilirim
That you're the one who could give it to me
Bana verebilecek tek kişinin sen olduğunu
Yeah
Evet
So come on lets move through the crowd
Hadi gel ve kalabalıktan çıkalım
So we can find ourselves some privacy
Ve kendimize yalnız bir yer bulalım
And when I get you all to myself
Ve seni tamamen kendime ayırdığımda
I promise it's gonna be hard to breathe
Söz veriyorum beni seyrettiğinde
When you watch me
Nefes almak zorlaşacak

Shake, wind, and roll
Salla, kıvır ve dalgala
Let's lose control
Hadi kendimizi kaybedelim
Shake, wind, and roll
Salla, kıvır ve dalgala
Let's lose control
Hadi kendimizi kaybedelim
Put your hands on my body, I
Ellerini üzerime koy
Love the way you make my body say iyiyi
Vücudumu ayayay yaptırışını seviyorum
Shake, wind, and roll
Salla, kıvır ve dalgala
Let's lose control
Hadi kendimizi kaybedelim
Shake, wind, and roll
Salla, kıvır ve dalgala
Shake, wind and roll
Salla, kıvır ve dalgala

Looking like you've seen a beautiful ghost,
Çok güzel bir hayalet görmül gibi bakıyorsun
She must have been a sight to see
Güzel bir görünüşü olmalı
As you got your mouth wide open
Ağzın açık kaldığına göre
And you're sweating like a hundred degrees
Yüz dereceymiş gibi terliyorsun
But it's not a ghost
Ama o bir hayalet değil
You're body can't handle you watching me
Beni izlemeden duramıyorsun
And one more move
Ve bir hareket daha
Imma make you drop to your knees
Seni dizlerinin üzerine çöktüreceğim

Shake, wind, and roll
Salla, kıvır ve dalgala
Let's lose control
Hadi kendimizi kaybedelim
Shake, wind, and roll
Salla, kıvır ve dalgala
Let's lose control
Hadi kendimizi kaybedelim
Put your hands on my body, I
Ellerini üzerime koy
Love the way you make my body say iyiyi
Vücudumu ayayay yaptırışını seviyorum
Shake, wind, and roll
Salla, kıvır ve dalgala
Let's lose control
Hadi kendimizi kaybedelim

Baby, I'm loving how it feels
Bu hissi seviyorum bebeğim
Looking in your eyes
Gözlerine bakmayı
Ooh it sends me chills
Ohh beni titretiyor
All down my spine
Tüylerimi diken diken ediyor
But now the song is done
Ama şimdi şarkı tamam
You can have another one
Bir diğerine sahip olabilirsin
But first you've got to pay to see me
Ama önce beni görmenin bedelini ödemelisin

Nelly:
I gotta pay
ödemeliyim
How much
ne kadar
Hundred thousand dollar, two hundred thousand
bin dolar, iki bin dolar
You name it
sen söyle
Beemer, Benz, or Bentley,
Beemer, Benz, yada Bentley,
Bugatti body, you claim it
bugatti vücudu, sen söyle
And all of it depends
Ve hepsine göre değişir
On the way you shaking your anus
Poponu sallamana göre
Had to valet park it to red carpet
onu kırmızı halıya parkedecek bir uşak gerek

Shake. Wind.
Salla. Kıvır
Shake, wind, and roll
Salla, kıvır ve dalgala
Shake. Wind.
Salla. Kıvır
Shake, wind, and roll
Salla, kıvır ve dalgala
Shake. Wind.
Salla. Kıvır
Shake, wind, and roll
Salla, kıvır ve dalgala
Shake. Wind.
Salla. Kıvır
Shake, wind, and roll
Salla, kıvır ve dalgala

Maybe you didn't really need my lovin'
Beklide gerçekten sevgime ihtiyacın yok!
Not the way I needed yours
I was only try to keep it open
How you gonna slam the door
Kapıyı nasıl çarparsın
Led me to believe we were together
Beni birlikte olduğumuza inandır
You were on a different plan
Senin başka bir planın vardı
Just when things were changing for the beter
İşler yoluna girmeye başladığında
You became a different man
Farklı bir adam oldun
If I was you
Yerinde olsaydım
I would have never left you in the cold
Seni asla soğukta bırakmazdım
In the first place, oh baby
İlk sırada, oh bebeğim
And If I was you
Ve sen olsaydın
I'd be really trying to make a
Bir tek yönlü yolda
U turn on a one way
Sana U dönüşü yapmaya çalışırdım
Oh babe, since you let me down
Oh bebeğim, beni bıraktığından beri
Said you let me, let me, let me, let me, let me down
Beni, beni, beni ,beni bıraktın
Yeah, you let me, let me down
Evet beni, beni bıraktın
Yeah you let me, let me, let me, let me, let me down
Evet beni, beni, beni ,beni bıraktığından beri
Said you let me, let me down
Beni, beni bıraktın
Let me down
Beni bıraktın

A real man wouldn't have done it like that
Gerçek bir erkek asla öyle yapmazdı
No boys allowed

3 yorum:

  1. insan dinlerken hayran kalıyo çevirince bir şeye benzemiyo

    YanıtlaSil
  2. Çok hot olmuş yaw,Şarkının ritmi mükemmel,Sözleri sakıncalı

    YanıtlaSil