Puddle of Mudd - She Hates Me (Türkçe Çeviri)



Puddle of Mudd - She Hates Me Klip izle / Dinle


Puddle of Mudd - She Hates Me (Türkçe Çeviri)

Met a girl
Bir kızla karşılaştım
Thought she was grand
Muhteşem olduğunu düşündüm
Fell in love
Aşık oldum
Found out first hand
Yeni farkettim
Went well for a week or two
Bir veya iki haftalığına gitmiştim
Then it all came unglued
Sonra tamamen ayrıldı

CHORUS:
In a trap
Bir tuzakta
Trap I can't grip
Kurtulamadığım bir tuzak
Never thought I'd be the one who'd slip
Kayıp düşen biri olacağımı hiç düşünmemiştim
Then I started to realize
Sonra farkına varmaya başladım
I was living one big lie
Büyük bir yalanda yaşıyordum
She fuckin' hates me
Lanet olası benden nefret ediyor
Trust
İnan
She fuckin' hates me
Lanet olası benden nefret ediyor
La la la love
La la la aşk
I tried too hard
Çok denedim
And she tore my feelings like I had none
Ve hislerimi hırpaladı hiç yokmuş gibi
And ripped them away
Ve onları söküp attı

She was queen for about an hour
Bir saatliğine kraliçeydi
After that, her shit got sour
Ondan sonra, huysuzlaştı
She took all I ever had
Sahip olduğum her şeyi aldı
No sign of guilt
Hiç suçluluk izi yok
No feeling of bad, no
Hiç kötü his yok, hayır

That's my story
Bu benim kısa hikayem
As you see
Gördüğünüz gibi
Learned my lesson
Dersimi aldım
And so did she
Ve o da dersini aldı
Now it's over
Şimdi bitti
And I'm glad
Ve mutluyum
Cuz I'm a fool for all I said
Çünkü söylediklerim yüzünden ben bir budalayım

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder