Rihanna - Man Down (Türkçe Çeviri)


Rihanna Man - Down (Türkçe Çeviri)

I didn’t mean to end his life
Onun hayatını sonlandırmak istemedim
I know it wasn’t right
zaten doğru olmadığını biliyorum
I cant even sleep at night
geceleri uyuyamıyorum
Cant get it off my mind
Aklımı alacakmısın?
I need to get out of sight
Gözden uzaklaşmam gerek
Before I end up behind bars
Önce parmaklıklar ardındaydım

What started out as a simple altercation
ne kadar basit bir kavgaydı ilk başta
Turned into a real sticky situation
gerçekten zor duruma dönüştü
Me just thinking on the time that im facing
beni düşünüyor gibisin ama bakmıyorsun
Makes me wanna cry
bende ağlamak istiyorum

Cause I didn’t mean to hurt him
Çünkü ben onu incitmek istemedm
Coulda been somebodies son
Arayabilirdin birisini oğlum
And I took his heart when
ve ben onun kalbini aldım
I pulled out that gun
Silahımı çıkardım

Rum bum bum bum rum bum bum bum rum bum bum bum
Man Down
Adamı vurdum
Rum bum bum bum rum bum bum bum rum bum bum bum
Man Down
Adamı vurdum

Oh mama mama mama
I just shot a man down
Oh anne ben bir adamı vurdum
In central station
istasyonda
In front of a big ol crowd
büyük bir kalabalığın önünde

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder