Avril Lavigne - Push (Türkçe Çeviri) Dinle


Avril Lavigne - Push Dinle, Canlı Performans İzle

Avril Lavigne - Push (Türkçe Çeviri)

Been seein’ too much of you lately
Son zamanlarda seni çok görüyorum
And you’re starting to get on my nerves
Ve sinirlerimi bozmaya başlıyorsun
This is exactly what happened last time and it’s not what we deserve
En son bize olan bu ve hak ettiğimiz şey bu değil
It’s a, a waste of my time lately
Son zamanlarda bu bir, bir zaman kaybı
And I’m running out of words
Ve ben kelimeleri tüketiyorum
If it’s really meant to be
Eğer gerçekten olan buysa
Then you can find a way to see
Görmek için bir yol bulabilirsin

Chorus:
Maybe you should just shut up
Belki sadece çeneni kapatmalısın
Even when it gets tough
Her şey güçlü olduğu zaman
Baby ’cause this is love.
Bebeğim çünkü bu aşk
And you know when push comes to shove
Ve biliyorum ki bu itiş kakış olunca
It’s gonna take the both of us
İkimizi de alacak
Baby, this is love
Bebeğim, aşk bu
Baby, this is love
Bebeğim, aşk bu

Love
Aşk
Love
Aşk
Love
Aşk

It’s really great to be with you
Seninle olmak gerçekten çok hoş
This is how I spend my life
Hayatımı harcayışım işte bu
But I’m capable of taking care of myself
Ama kendime iyi bakabilirim
So if you fuck this up then go take a hike
Bu yüzden s*ktir edebilirsen, çıkıp bi yürü
It’s a waste of my time
Bu bir zaman kaybı
Shakin’ it up,
Salla gitsin
Goin’ out to search if it’s really meant to be
Eğer gerçekten ne olduğunu araştırırsan
Then you could find a way to see
Görmek için bir yol bulabilirsin

[Chorus]

Bridge:
You and me
Sen ve ben
We can both start over
Yeniden başlayabiliriz
Just the two of us
Sadece biz ikimiz
We can get a little closer
Biraz daha yakın olabiliriz

So follow me
Bu yüzden beni takip et
Honestly
Gerçekten
And you will see.. Yeah
Ve göreceksin.. Evet

Chorus x2

Love
Aşk
Love
Aşk
Love
Aşk

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder