Portekizce Dersleri (11) İngilizce Biliyor musun(uz)?

11. Ders
İngilizce Biliyor musun(uz)?



Türkçe
Portekizce
günaydın
Bom dia.
iyi günler/tünaydın
Boa tarde.
nasılsın(ız)?
Como está?
ingilizce biliyor/konuşuyor musun(uz)?
Fala inglês?
biliyor/konuşuyor musun(uz)?
Fala…?
portekizce bilmiyorum
Eu não falo português.
benim adım …
Chamo-me...
anlamadım
Não compreendo.
daha yavaş lütfen
Mais devagar, por favour.
(o) zor
É difícil.
(o) kolay değil
Não é fácil.
bu nedir?
O que é isto?
bir dondurmaya ne dersin?
Que tal um gelado?
tamam, neden olmasın?
OK, porque não?
sever misin?
Gosta?
evet, (çok) severim
Sim, eu gosto (muito).
görüşmek üzere/görüşürüz - hoşça kal
Até a vista - adéus.
yarın görüşürüz
Até amanha.


Etiketler: Portekizce Dersleri, Portekizce öğren, portekizce öğrenmek istiyorum, Portekizce öğren, portekizce biliyor musunuz

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder