The Three Musketeers (2011) Üç Silahşörler


Yapım: 2011 - ABD
Tür: 3 Boyutlu, Aksiyon, Macera, Romantik
Süre: 110 Dakika

Konu şöyle:
Porthos, Athos ve Aramis isimli Üç Silahşör, üçü de Fransız Kralı'nın hizmetinde olan gözde silahşörlerdir.

Kralı tahtından edecek şeytani bir suikast haberi aldıklarında, genç ve hevesli bir kahraman olan D'Artagnan ile karşılaşıp onu da kanatları altına alıyorlar. Dörtlü sadece krallığı değil, tüm Avrupa'yı tehdit eden tehlikeye karşı bir misyonda biraraya geliyorlar.

Filmi beğendiğimi söyleyemem. Konu D'Artagnan'ın aşkına döndü ve filme uçan gemiler dahil oldu. İzlediğim film bilim-kurgu değilse fantastik öğelere katlanamıyorum; bu filmde de öyle oldu. Ayrıca bir türlü sevemedim 3D filmleri. Gözüm de bozuk, lensleri taktığım halde ışıklar dağılıyor ve benim için 3D gözlüğü kullanmak ve kullanmamak arasında hiç fark yok, ne altyazıları doğru dürüst okuyabildim ne de bulanık görüntüden kurtulabildim. Hem ne o öyle, Milla Jovovich'in saçlarını turuncuya boyamışlar! Daha kötüsü olamazdı herhalde. Ne kadar kısır bir bakış açısıyla yaklaştım filme öyle.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder