Kill Bill: Vol. 2 (2004)


Az önce tekrar izledim, itiraf edeyim birinci filmi daha çok seviyorum.

Oyunculukta üstüne kadın oyunculardan kimseyi tanımam Uma Thurman'ın; Tarantino'da öyle. Filmlerinde hep onu oynatıyor ve Kill Bill: Vol. 3'ü çekmek için tam 10 yıl yaşlanmasını bekliyor. Makyajla olacak işler değil diyor bir nevi.

Bu filmde "Aga bunlar niye birbirini vuruyor, nedir bu aksiyon, katil doğmuş bile olabilirler ama neden?" sorularına cevap buluyoruz. Süper diyaloglar var, tüm olayları, aksiyonu, herşeyi bir kenara bıraksak diyaloglar yetiyor.


---spoiler---
O şerit maviye dönmeden önce bir kadındım, senin kadınındım.
Senin için öldüren bir katildim.
O şerit maviye dönmeden önce, bir motosikletten, hızla ilerleyen bir trene atlayabilirdim senin için.

Ama o şerit maviye dönünce bunların hiçbirini yapamazdım artık. Artık olmazdı.
Çünkü bir anne olacaktım.

---spoiler---

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder