Transformers: Dark of the Moon (2011)


Yapım: 2011 ~ ABD
Tür: Aksiyon, Bilim Kurgu, Macera,
Süre: 2 saat 15 dk

Çizgi filmini nasılda heyecanla izlerdik arkadaş ya. Filmlerine o kadar hevesle gitmeme rağmen ilk film dışında tat alamadım.

Transformers deyince insanın aklına ilk önce Optimus Prime gelir, ama yok. İlk filmi beğendiğim için es geçiyorum; ne ikinci filmde ne de bunda Optimus Prime'ı bir türlü göremiyoruz. İkinci filmde öldü, ölecek dedik çok şükür ölmedi. Bu filmden en büyük umudum onun ön planda olacağıydı ama patates olduk. Amerikan askerleride Amerikan askerleri. Sokmuşum Amerikan askerlerinin kahramanlığına. Zaten onların kahramanlıklarını  her filmde gözümüze sokuyorlar.

Megan Fox gitti, Rosie Huntington-Whiteley geldi diye yaygara kopardılar. Tamam o da güzel, onu da soktular gözümüze ama banane ya. Bana Optimus Prime'ı verin.

Ben bu durumdan şikayetçiyim, dertliyim ya. Lan ne umutla gittim filme ya.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder