bir insanın isteyeceği en zor şey


başlık çok iddialı oldu galiba.

izlemeyenler için uyarayım 2002 yapımı Lover's Concerto (Aşıklar Konçertosu) filminden bahsediyorum. yazı spoiler içerir.

oyuncu kadrosu çok iyi. başrolde Tae-hyun Cha var ki en beğendiğim koreli aktördür. my sassy girl, speedy scandal gibi filmleri en bilinenleridir. Ye-jin Son'u da A Moment to Remember, Classic gibi filmlerden tanırız. Eun-ju Lee'de 2005'te intihar eden genç bir oyuncuydu.


aşağıda yazılanlar filmin son sahnesinde Tae-hyun Cha'nın okuduğu mektupta yazılanlardır. mektubu yazan bir zamanlar sevdiği kız olan Eun-ju Lee. o sahne benim için en dramatik sahnelerden biri.


Merhaba Ji-Hwan, ben Kyung-hee. Şu anda yalnızım.


Babam aniden Seul'e gitmek zorunda kaldı. Buna gülmesen daha iyi olur.


Ben uzaklara gittiğimde...
… ona filmlerdeki gibi bir cenaze istediğimi söyledim.


Büyük ihtimalle çok paraya mal olacak, çünkü iyi bir elbise istedim.


Son seferimde insanlara hoş görünmek istedim.


Özellikle sana.




Senin şirket denemeni çok merak ettim. Sık sık beni görmeye geldiğinden, pek fazla zamanın olmadı.


İkimiz de acemi ve sessizdik...
...ama eski günleri düşününce mutluydum. Ya sen?


(Ben de.)


Sanırım ben çok şanslı bir kızım.


Hep mutlu anılarım var.


Soo-in, beni her zaman güldürürdü.


Ve o harika fotoğrafları çekmemi sağlayan benim sevgili Ji-hwan'ım.


Ji-hwan, benim acemi öpücüğümü kabul eden hoş bir centilmen.


Bu utandırıcı, ama gerçekten hoşuma gitmişti sonra bu satırı silmek istedim.


Boşver, çok yorgunum.


Cenazeme geleceksin, değil mi?

Gelmek zorundasın, seni çok özledim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder