Entourage - çok iyi bir dizi


2 haftadır ilk kez internete giriyorum. Evde bir süre daha internet olmayacak, ben de bu sırada önceden indirdiğim dizileri, filmleri izliyorum. Bu dizininde üç sezonunu indirmiştim bir iki günde izledim.

Dizinin konusuna gelmeden önce resimdekilerin adlarını soldan sağa doğru yazalım. en soldaki Ari, yanındaki Turtle, ortadaki Vincent Chase, sağdan ikinci Eric (E) ve en sağdaki Johnny Chase, Vincent'in ağabeyi nam-ı diğer Johnny Drama.

Vincent Chase, film yıldızıdır ve parayı o kazanır, Ari onun menajedir, filmleri ayarlamaya yardımcı olur, senaryo bulur. Eric ve Turtle Vincent'in çocukluk arkadaşlarıdır, Johnny Drama ise eskiden film ve dizilerde oynamış ama artık bir türlü oynayacak rol bulamamaktadır.

Vincent filmlerde rol alıp para kazanır, ev, araba satın alır ve Ari dışındakilerle aynı evde yaşar. Hepsi sürekli kız tavlama peşindedir. Vincent bir yıldız olduğu için hiç problem olmaz, Eric uzun vadeli bir ilişki yaşamak istemekte, Turtle ve Johnny Drama ise sürekli başarısızdır. Vincent keyfekeder davranır ve inanılmaz fırsatlar kaçar bu yüzden mali sıkıntıya girer, dolayısıyla sıkıntı herkesin olur, başarısıda herkesin yüzünü güldürür. Tanınmış birçok aktör, yönetmen vs konuk oyuncu olarak katılıyor. çok eğlenceli bir dizi.

Şunu da yazmasam çatlarım, Johnny Drama gördüğüm en iyi dizi karakterlerinden biri.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder