Bodyguards and Assassins (2009) Fragman ve Konusu


Ip Man'den tanıdığımız Donnie Yen oynadığı için bu filmi izledim ama pişman oldum. Dövüş sahneleri inanılmaz derecede kötü, fantastik hareketler, bazen smackdown izler gibi hissettim kendimi. Masaların üzerine çıkıp uçarak yerdeki adamın üzerine atlamalar... Öldü sandığımız adam kalkıyor kuvvetini toplayarak birkçok kişiyi yere seriyor, mağrur bir şekilde etrafına bakıyor.

Filmin konusu aslında güzel ama işte o ağdalı dövüş sahnelerine taktım ben.

Filmin Konusu:
Çin’de halkını sefil bir yaşama mahkum ederek hüküm süren Mançu Qing Hanedanına karşı, özgürlükçü demokratik bir halk devrimi için toplumun her kesiminden insanlar bir araya gelmektedir. Devrime destek sağlamak için Dr. Sun Hong Kong'a gelecektir. Bunu engellemek isteyen hanedan bir çok suikastçısını görevlendirmiştir. Devrim yanlıları da Dr Sun 'u korumak ve görevini tamamlamasına yardım etmek için hayatlarını feda etmeyi göze almışlardır. Suikastçiler ve fedailer arasında Hong Kong sokaklarında dava için sürdürülen ölümüne bir yarış.


Bodyguards and Assassins (2009) Fragman İzle

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder