Matt Pokora - Oblivion (Türkçe Çeviri)


Matt Pokora - Oblivion (Türkçe Çeviri)

The feeling of the drums
Davulları hissediyorum
The rhythm of the groove
Harika ritmi
The movement of your body
Vücudunun hareketlerini
Draws me easily to you
Beni kolaylıkla sana çekiyor
The sweat drips down your face
Ter damlası yüzünden damlıyor
As you poke down your hair
Saçlarını geri atarken
Pullin me closer to you
Beni sana daha da yakınlaştırıyor
Take my hands and put them where
Ellerimi tut ve nereye istersen
ever you want
Oraya koy

http://mckahveci.blogspot.com/

Its lookin like we got a good thing
İyi bir şey elde etmişiz gibi görünüyor
Shes lookin like she got a good thing
İyi bir şey elde etmiş gibi görünüyor
Just lookin at you is so tempting
Sana bakmak bile baştan çıkarıcı
Shes all that I want
Tek istediğim o
Im anemic for you energy
Enerjin karşısında rengim soldu
My blood is rushing and its a dream
Kanım hızla akıyor ve bu bir rüya
Your magic over me is purging
Üzerimdeki büyün beni arındırıyor

What have you done to me
Ne yaptın bana
I can hardly see
Zor görüyorum
Feels just like an oblivion
Unutulmuş gibi hissediyorum
Must be the way Im lost
Kaybolmuş olmalıyım
Lost by watching you
Seni izlerken kaybolmuş
Feels just like an oblivion
Unutulmuş gibi hissediyorum

The moon shines on your skin
Ay, teninde parlıyor
Mixed with the taste of rom
Rom ile karışmış gibi tadı var
The sand makes there easier transition to the ground
Kum, yere geçişi kolaylaştırıyor
Lost in an island breeze
Esintili bir adada kayboldum
The palm trees make no sound
Palmiyeler ses yapmıyor
The only sound we hear is our bodies rolling around,yeah
Duyduğumuz tek ses, vücutlarımızın sesi

Rihanna'nın çıkacak olan 6. albümü "Talk That Talk"'tan bir parça. Parçanın yapımcıları Dr. Luke ve Calvin Harris.

1 yorum: